slap oortje 
Er zijn 8 reacties in dit topic en dit topic is 503 keer bekeken.

Pagina: 1 

wilma82 (Puppy) - do 25 feb 2010 om 21:40 
hallo

onze boerenfox rex is nu bijna 5 maand en heeft sinds een week of 2 last van een slap oortje,

moet ik daarmee naar de dierenarts? of gaat datvanzelf weer over??

het is wel een maf gezicht.

groetjes wilma
manja (Opper Keffer) - vr 26 feb 2010 om 11:44 
Wat meer info of een foto zouden kunnen helpen.

Als het oortje op een ballonnetje lijkt zul je naar de DA moeten. Dat is een bloedoor. Is het gewoon een normaal oortje wat eerst stondt en nu slap hangt is er niets aan de hand. Tijdens het wisselen willen oortjes nog weleens gekke posities aan nemen.

grt Manja
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - vr 26 feb 2010 om 12:00 
Heb je er geen foto van?

Marianne
Fiera (Jonge hond) - vr 26 feb 2010 om 15:36 
Bij oorontsteking kunnen oortjes ook wel eens raar gaan staan. In een verder stadium schudt een hond dan vrij vaak zn kop, of houdt m zelfs scheef.
De DA kan dit vrij snel diagnostiseren en eenvoudig te verhelpen met druppeltjes van de DA.
wilma82 (Puppy) - vr 26 feb 2010 om 15:53 
hoi nee heb er geen foto van

het is idd gewoon een oortje dat eerder normaal stond en nu slapjes erbij hangt, ik mag er gewoon aan komen , het ruikt niet ofzo, dus ik denk dat het dan met het wisselen te maken heeft, hij is nl druk bezig met wisselen,
hoe lang duurd dat??
gaat het oortje daarna weer normaal staan??

gr wilma
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - vr 26 feb 2010 om 17:31 
Rufus heeft een tijd gehad dat zijn oortjes boven zijn kop elkaar kruisten, later gingen ze weer naar de gewone stand. Dat hoort gewoon een beetje bij het groeien.
Het zegt inderdaad al veel als je er aan mag komen, en als je er geen rare dingen aan ziet of ruikt.
Ik zou het maar aankijken.

Marianne
ien (Jonge hond) - zo 07 mrt 2010 om 10:23 
Bode is nu 8 maanden en ik zie dat één van zijn oortjes ook gaat veranderen. Ben benieuwd hoe de einuitslag zal zijn..
meneer P - (gast) - di 09 mrt 2010 om 18:14 
Klinkt lief. Bij mij is dat alweer 6 jaar geleden, toen had ik half opstaande oren. Nu staan ze helemaal omhoog
ien (Jonge hond) - wo 10 mrt 2010 om 12:01 
misschien een beetje dovig?

Pagina: 1 

Reageer!