help 
Er zijn 7 reacties in dit topic en dit topic is 528 keer bekeken.

Pagina: 1 

evi geysen - (gast) - wo 10 mrt 2010 om 13:39 
ik ben ten einde raad! Ik heb samen met mijn moeder een boerenfox, Pocki. Eerst woonden we samen en nu woon ik alleen. Omdat bij ons mama geen honden opt appartement mogen heb ik hem tijdelijk bij mij gepakt. Sinds maandag is hij dus bij mij. Ik heb elke dag al last gehad met hem. Hij springt op alles, hij pist op de zetel,...als ik niet thuis ben. Onze Pocki zou eigenlijk bij mensen moeten zijn die veel thuis zijn en tijd voor hem hebben. Hij is eigenlijk zo'n lieve en aanhankelijke hond. Ik weet niet goed wat ik moet doen.
manja (Opper Keffer) - wo 10 mrt 2010 om 15:52 
Hoe lang heb je hem nu in jouw huis? Een hond moet ook wennen. Als je hem alleen thuis moet laten zou een bench een optie zijn. Hij of zij kan dan niet meer op de zetel plassen. Uiteraard moet je hem dan eerst aan de bench wennen.

Als de hond gewend is overal op te mogen liggen dan is dat een aardige klus om dat weer af te leren.

Ik weet niet of je genoeg tijd hem om hem flink uit te laten voordat je weg moet. Dan is hij moe en voldaan en zal hij eerder ergens gaan slapen dan andere zaken.

Het is voor de hond een hele nieuwe omgeving en een totaal ander patroon van leven. Hij zal hier aan moeten wennen.

Wat meer info over de specifieke problemen kan ook helpen om beter advies te geven.

Als je de tijd niet hebt om de problemen aan te pakken dan is herplaatsen ook een optie.

grt Manja
rankje (Jonge hond) - wo 10 mrt 2010 om 18:04    
had jij al niet eeder een foum geopend. Toen was je nog op zoek naar een nieuw baasje.
beer kon ook moelijk wennen toen ik vorig jaar verhuisde. Ik heb haar toen een tijdje naar de creche gebracht en daarna het weer opgebouwd. Nu is ze soms nog pieperig maar ik denk dat het ook deels karakter is. Ik moet wel zggen dat ik parttime werk. ze is dus maar drie dagen in de week alleen.

Miranda
Suus (Jonge hond) - wo 10 mrt 2010 om 19:26    
JAck zit bij de honden dagopvang Hij heeft het helemaal geweldig.. Ik wil ook niet dat hij de heledag alleen zit. Jack deed namelijk het zelfde als jou fox,, Voor het plassen heb ik hem laten castereren en voor de rest de dagopvang en het gaat super!!S

Vledermous.
ien (Jonge hond) - di 16 mrt 2010 om 09:52    
Het komt op me over dat je echt een beetje met het hondje in je maag zit. Is het dan geen optie om een ander (Goed en betrouwbaar) huis voor hem te zoeken?
Je zou hier al een advertentie kunnen plaatsen.
evi geysen - (gast) - wo 17 mrt 2010 om 20:59    
Hey! Ik heb voor onze pocki een andere thuis gevonden bij een dame die er voor hem kan zijn en plaats heeft voor een hondje in haar leven. Bedankt voor de reacties!
manja (Opper Keffer) - do 18 mrt 2010 om 11:15    
Mooi, ik hoop dat zijn problemen nu weer verdwijnen.

grt Manja
ien (Jonge hond) - vr 19 mrt 2010 om 09:49    
Ik wens Pocki veel liefde en geluk!!

Pagina: 1 

Reageer!