Zo hier ben ik weer. Ik heb weer een heleboel beleefd! Ik ben met vrouwtje naar Groningen geweest en de papa en mama van vrouwtje hebben een hele grote tuin waar ik supergoed kan spelen. Ik was ook heel blij om mijn vriendin Zoe weer te zien, ik ben zelfs in haar nieuwe huis gaan kijken met vrouwtje, want Zoe was met haar vrouwtje verhuisd. Zoe heeft nu ook weer een baasje, maar die is niet zo streng. Verder ben ik nog met vrouwtje op visite gegaan naar mijn favoriete thuiszorgmevrouw uit Groningen, tjongejonge wat was ik blij om haar te zien! En zij ook hoor, ze hadden zelfs speciale koekjes voor mij gekocht mjammie! Maar ze had toch iets geks joh! Ik zag ineens een grote bak met speeltjes staan, dus toen ging ik eens kijken. Maar toen het ging bewegen schrok ik me een hoedje, ik sprong achteruit met mn kont tegen de tafel en het vrouwtje moest lachen. Toen ging ik blaffen om haar te waarschuwen en toen maakte het ding ook nog geluid! Toen ging ik maar gauw naar vrouwtje toe. Maar die vertelde mij dat dat een baby was. Een soort pup van mensen. De thuiszorgmevrouw was namelijk oma geworden! Nou ik bleef maar voorzichtig bij die mensenpup hoor, ik was veelste bang dat het weer zo hard zou gaan huilen, maar hij wou mij steeds aaien en als ik zijn vingers ging snuffelen of een likje gaf moest hij lachen en dat was wel leuk. Maar ik vond het niet leuk dat hij wel met mijn piepbal mocht spelen, maar ik niet met zijn rammelknuffel. Toen ging ik mokken op mijn kleedje. Rare pup hoor, leert zijn mama niet dat hij moet delen???

Maar goed, ik heb ook nog andere dingen gedaan. Ik ben naar de Koninginnemarkt geweest met vrouwtje en dat was druk joh! maar ik was superbraaf en ging heel goed naar vrouwtje luisteren (vooral omdat ze lekkere koekjes bij zich had hoor

)
O en ik heb nog iets heel doms gedaan

ik was met vrouwtje aan het spelen en was iets te enthousiast, ik sprong bij haar op schoot, maar ik had zoveel snelheid dat ik tegen haar borst aanknalde en we met z'n tweetjes omkukelde. Toen had het vrouwtje dus weer pijn en moest ze naar het ziekenhuis

maar gelukkig viel het mee en mocht ze dezelfde avond nog weer naar huis. Oei oei, ik durf nou niet meer zo goed op schoot hoor. Ik heb toen de hele avond op mijn plaats gelegen. Maar gelukkig was het vrouwtje niet boos. Ze snapte dat het per ongeluk ging. Nou dat was al weer een heel verhaal. Ik ga nu lekker bij baasje op bed liggen, want nu is het baasje ziek, dus ik ga hem troosten (en lekker er gebruik van maken om onder de dekens op vrouwtjes bed te kruipen

)
Doeg!