zo hey! ik ben blij met het mooie weer joh! ik ben vandaag de heeeeeele middag met vrouwtje en baasje in het park geweest, vrouwtje met een heleboel kussens en kleedjes op het gras gelegd samen met baasje en toen op het uitrenveld met heel veel andere hondjes gespeeld, ook hele grote honden, maar ik was lekker de allersnelste haha!

met baasje mijn nieuwe frisbee uitgeprobeerd, superleuk joh!
wat wel wat minder leuk is dat de dierenarts heeft gezegd dat ik een glutenallergie heb en omdat ik al 1,5 jaar ben, gaat het waarschijnlijk ook niet meer over. ik mag nu heel veel lekkere koekjes en brokken niet meer. gelukkig heeft vrouwtje speciaal vlees gevonden en gedroogde konijnenoren, die zijn ook superlekker!
vrouwtje is een beetje zenuwachtig, want dinsdag krijg ik een gedragstest voor mijn opleiding. ze hoopt dat ik dan niet de zon in de bol heb of zoiets
maar als ze maar genoeg konijnenoortjes heeft doe ik wel mijn best hoor

ik ben ook zoooo onweerstaanbaar

ik ga die trainer gewoon met mijn aller allerliefste schattigste puppyoogjes aankijken, want wie kan dat nou weerstaan?
zo, nu ga ik nog een grote ronde met baasje doen en dan is het lekker bedtijd.
doeg!
o ja, het kan even duren voordat ik kan vertellen hoe de test ging, vrouwtje heeft volgende week namelijk weer heel veel afspraken in het ziekenhuis. net als deze week. dat vind ik persoonlijk weer wat minder leuk, maar ik krijg wel altijd extra veel lekkers als ik goed mijn best doe en ze moet naar het revalidatiecentrum toe, die bij de duinen is (kan ik mooi nog even lekker daar met de honden daar spelen)