Rust zacht kleintje 
Er zijn 9 reacties in dit topic en dit topic is 215 keer bekeken.

Pagina: 1 

damian (Puppy) - wo 21 jul 2010 om 20:10 
21-07-1010

Helaas is Luna een begin van de avond overleden, aangereden door een onverlaten automobilist. We hebben hem begraven op zijn favoriete speelplekje.

Rust zacht kleintje....sinds dat je bij ons mocht zijn heb je de 4maandjes dat je bij ons mocht zijn heel veel geluk en liefde gegeven. Lekker dollen met je zusje en ravotten in de wei, we zullen je missen..
[Dit bericht is gewijzigd door damian op woensdag 21 juli om 20:12]
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - wo 21 jul 2010 om 22:53 
Ach nee, wat erg zeg. Hier heb ik even geen woorden voor.

Marianne
sim (Jonge hond) - do 22 jul 2010 om 07:43 
Slik !
Wat vreselijk zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte ! Ik hoop dat over een tijdje de fijne herinneringen (al zijn dit er nooit genoeg) aan Luna overheersen.
Marianne (Opper Keffer) - do 22 jul 2010 om 08:52 
afschuwelijk sterkte!!
manja (Opper Keffer) - do 22 jul 2010 om 11:29 
Sterkte met het verlies van Luna.

grt Manja
wilkra (Puppy) - do 22 jul 2010 om 14:28 
Heel veel sterkte met het verlies van Luna. Ik hoop dat Rhea jullie de troost kan geven om deze moeilijke tijd door te komen.

Groet van Wil
madmax (Puppy) - do 22 jul 2010 om 20:31 
Hallo Damian wat verschikelijk om dit te lezen
heel veel sterkte met dit verlies.
wij de baasjes van Max de pappa

hier ben ik dan MAX een boerenfox reu met een grote vriend santo kiijk op www.santoarturo.nl
chezz (Mega blafbeest) - zo 25 jul 2010 om 09:00 
sterkte met het verlies

De vriendschap van een hond is een vriendschap voor het leven
Doerak (Mega blafbeest) - zo 25 jul 2010 om 17:22 
Beste Damain.

Wat verschrikkelijk om dit te lezen. Jaren geleden toen ik een kindje van 8 was is mij het zelfde overkomen met Dinky. Die was toen net 13 weken oud. Verschrikkelijk gewoon. Veel sterkte et het verlies van Luna. groetjes Doerak en de moeder van Anne, het baasje van Doerak.

Beter één kluif in m'n bak, dan tien bij de slager!!!!
Renata187 (Puppy) - do 29 jul 2010 om 20:08 
Ik hoorde afgelopen week dit vreselijke bericht al. Kreeg er kippenvel van. Wens jullie heeeel veel sterkte. Rhea zal het ook wel niet begrijpen, maar we hopen dat ze jullie wat troost kan geven.
Groetjes van Renata en zusje Izzi.

Pagina: 1 

Reageer!