Dierentehuis Oost Twente
Boerskottenlaan 33
7574 VB Oldenzaal
0541-516659
dierentehuisoosttwente@hotmail.com
Naam: dolly is geplaatst 1/5/10.
Rasgroep: Terriers
Ras: boeren fox
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Teef
Kleur: bruin wit
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Nee
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Hej hallo
ik ben dolly, samen met rakker afgestaan omdat het niet zo goed ging met mijn vrouwtje
Rakker en ik, zijn altijd erg vrij gelaten thuis, en konden daar erg veel maken.
Echter ben ik een lief hondje, dat gek is op aandacht, en best nog het een en ander wil en kan leren.
Ik ben speels en aanhankelijk, kan het over het algemeen goed vinden met andere honden, maar naar teefjes toe ben ik vrij dominant
Ik zou het fijn vinden om samen met rakker geplaatst maar dit is niet noodzakelijk
wel zou er als ik alleen geplaatst word, misschien een probleempje op kunnen treden met alleen thuis zijn, want ik heb altijd samengeleeft met rakker, dus ben nooit echt alleen geweest
Kom je snel naar mij/ons kijken ?
Liefs,
Dolly
ps ik ben gesteriliseerd en geboren in 2004 dus bijna 6 jaartjes oud
Dierentehuis Oost Twente
Naam: rakker is geplaatst 1/5/10.
Rasgroep: Terriers
Ras: boerenfoks
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: zwart bruin wit
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Nee
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
hej hallo
Ik ben rakker, samen met mijn vriendinnnetje dolly afgestaan omdat het niet zo goed ging met mijn vrouwtje
Ik ben gek op aandacht, en vind het heerlijk om te spelen
Bij mijn oude huisje zijn wij altijd heel erg vrij gelaten, maar ik ben vrij leergierig, en wil nog best de regels leren waar ik me in mijn nieuwe huisje aan zou moeten houden
Ik zou het leuk vinden om samen met mijn vriendinnetje dolly herplaatst te worden maar dit is niet noodzakelijk
Ik ben geboren in december 2002 geboren en ben dus net 7 jaar oud
Mijn mannelijkheid is me afgenomen, maar heb er geen last van om als gecastreerde reu door het leven te gaan
Kom je snel naar mij/ons kijken?
Liefs,
Rakker
Dolly en Rakker samen.
[Dit bericht is gewijzigd door manja op zaterdag 01 mei om 16:18]