HOI,
Mijn naam is Sandra (23 jaar), wij hebben thuis twee boerenfoxhondjes. Lucky van 5 jaar en Sunny van 2 jaar. Lucky hebben we uit het plaatsje Wouw (N-Brabant) en Sunny uit Babylonienbroek (N-brabant). Lucky is geboren op 25-7-1997 en Sunny is geboren op 19-5-2000.
Ik ben Viev (26) uit Molenhoek (L) en ben de trotse bezitster van de vriendinnetjes van Maggy: Duffy een kruising van ongeveer 10 jaar en Ginger een border collie van bijna 3.
[Dit bericht is gewijzigd door Micia op Friday 20 June at 08:41]
Hallo
Ik ben Sanne, en ben 20, ik ben getrouwd met Ramon en samen hebben wij Sullie (Sultan), dat is een Boerenfox van 7 en een kruising Boerenfox/Jack Russel Pukkie, die is 2.
hoi wij zijn ton en claudia de trotse bezitters van de liefste hond op aarde,onze Bikkel,het is een lieve boerenfox x jackrussel van drie jaar,en de beste vriend van onze zoon van 2 hij mag graag zwemmen en lopen,nou ja lopen,hij huppelt meer het is af ne toe net een ras paartje,alsof hij in draf is ,staat weldeftig (hahaha)
Hoi, X-eke is Tineke (25) uit Alphen aan den Rijn.
Ons boerenfoxie heet Jin (=Japans voor zacht) en is geboren om 1 mei 2002. Ze is te bewonderen bij 'Effe voorstellen'
Hoi! Ik ben Nathalie, een 20 jarige student te Maastricht. Ik kom uit Argentinie en heb net mijn puppy kuki in huis. Zij is 4 maanden oud en een echte schatje!
If you cry because you don't see the sun, your tears will not let you see the stars.
Dan moet je het plaatje uploaden op een webserver. Dat kan bijvoorbeeld op je eigen account, van Chello o.i.d., maar er zijn ook gratis image uploaders.
De url (lokatie) van het plaatje vul je dan in bij je profiel onder 'user icon'.