Stel jezelf even voor 
Er zijn 737 reacties in dit topic en dit topic is 76287 keer bekeken.

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 

Wowt (Grote kefkop) - do 03 apr 2003 om 17:33 
en die andere:
 Code:
http://www.student.kun.nl/m.huijbers/fora/cucha.jpg

de Helpdesk
Natita (Puppy) - do 03 apr 2003 om 17:39 
Beter.....toch? ik vind haar zo mooi!

If you cry because you don't see the sun, your tears will not let you see the stars.
Keet (Puppy) - vr 04 apr 2003 om 12:39 
Hallo, ik ben Eva en de trotse eigenaar van Kelly en Tessa, twee boerenfoxjes. Ik ben 29 jaar en woon in Duiven..
Marianne (Opper Keffer) - ma 12 mei 2003 om 14:04 
Ik ben Marianne (spreekt voor zich), 22 jaar en ik woon in Noord-Brabant. Samen met mijn vriendje ben ik de eigenaar van boerenfox: Pan (geboren: 6 oktober 2001)
[Dit bericht is gewijzigd door Marianne op woensdag 12 december om 22:45]
Diana (Puppy) - vr 23 mei 2003 om 11:40 
Hoi ik ben Diana,
Het duurde ff voordat ik doorhad hoe ik moest reageren in dit forum. Maar volgens mij gaat het nu lukken.
Ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend Patrick en boerenfoxje Rodney (07-11-2002) in Born (Limburg).
wilma (Puppy) - vr 23 mei 2003 om 13:03 
Hallo ik ben Wilma getrouwd met Martin en ben 36 en Sam is een rasechte boerenfox en we wonen in Numansdorp, Hoekse Waard. werkt thuis als Pedicure
Paul (Mega blafbeest) - vr 23 mei 2003 om 13:17 
Hallo Wilma en Diana, welkom op de site.

We hebben het verhaal van Sam gelezen. wat een lieverd.
Rodney stond al langer op de site, hij kijkt heel wijs de wereld in. Ik neem aan dat hij nu groter is dan op de foto? Wat zou je ze graag zo lief klein houden hè?

Alias Rien..........met de knots!
FAM.WILS - (gast) - vr 23 mei 2003 om 14:37 
Wij zijn Theo en Maria Wils uit Westmalle België en hebben sedert bijna een jaar onze boerenfox TICO, genoemd naar de drummer van BON JOVI, waar ik de grootste fan van ben. Onze Tico is uitgebreid te bewonderen in het forum onder "DAGBOEK VAN TICO", waar je alles uit zijn jonge leven kan lezen.
Groetjes aan allen !!!!
Paul (Mega blafbeest) - vr 23 mei 2003 om 21:17 
Hallo Theo em Maria, wat leuk om zo een dagboek samen te stellen! Ik heb het met plezier gelezen.

Alias Rien..........met de knots!
Gertie (Jonge hond) - vr 23 mei 2003 om 22:30 
Eindelijk ben ik weer op de hoogte van alle berichtjes op de site. Heel leuk om te lezen wat er allemaal geschreven wordt. Ik ben Gertie, ook het baasje van Lizzy, net als Paul. Ja, hij staat hier al veel meer op de site. Ik heb het meestal druk met andere dingen en kom dan niet toe aan computeren (of hij is bezet). Wat me opvalt is dat iedereen zo gigantisch enthousiast is over onze boerenfoxjes, en ik dacht nog wel dat onze Lizzy de enige lieverd was!!!

Bella vindt Bollo lief
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - za 24 mei 2003 om 12:09 
Dat valt me ook op iedere keer als ik weer een nieuw "ff voorstellen"verhaaltje binnen krijg. Mensen schrijven zo leuk , je merkt echt dat er genoten wordt van de hondjes.

Diana (Puppy) - ma 26 mei 2003 om 20:47 
Hoi Paul,

Rodney is inderdaad al weer een stukje gegroeid.
Zoals hij nu is vind ik hem wel leuk, dus ik hoop dat hij niet veel groter wordt.

Groetjes,

Diana
Gertie (Jonge hond) - di 27 mei 2003 om 14:46 
Alweer zo'n mooie en lieve boerenfox op de site,
Bobbie en Rianne welkom!
Leuk dat jullie zo'n leuk stukje erop hebben gezet. Ik heb het met plezier gelezen.

Bella vindt Bollo lief
wilma (Puppy) - di 27 mei 2003 om 22:51 
Hallo Rianne, wat een lieverd zeg!!Hij heeft veel van Sam weg is hij ook bruin??
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - wo 09 jul 2003 om 11:33 
Hallo iedereen! Er zijn weer wat nieuwe mensen bijgekomen op het forum: hartstikke gezellig!
Misschien willen jullie jezelf ook "ff voorstellen" in dit topic?
Karin (Jonge hond) - wo 09 jul 2003 om 11:47 
Nou vooruit dan maar! Komt ie: Ik ben Karin, het baasje van Fleurtje. Ik woon samen met Frank in Uithoorn, en buiten Fleurtje hebben we nog 2 cavia's, Mickey en Fluffy. Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we Fleurtje nu anderhalf jaar, uit het asiel gehaald toen ze 8 was. En tja, ik zou haar dus echt nooit meer kunnen missen!! We hebben veel plezier met elkaar! Ohja...ik ben 29 jaar!!
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op Wednesday 09 July at 11:49]

Mickey's Weblog Personeelslid van Fleurtje www.mickeyfluffy.nl
Diana2 (Jonge hond) - wo 09 jul 2003 om 12:29 
Ik ben Diana (23) uit Ridderkerk en kwam er afgelopen zondag achter dat er een boerenfox.nl is, omdat ik ook in de duinen was met Jopie mijn foxje. Ze is een bange poeperd eerste klas, maar wel super lief! Heb nog een hond bas, maar dat is een foxterrier dus die telt niet mee!
[Dit bericht is gewijzigd door Diana2 op Wednesday 09 July at 12:29]
Spike (Puppy) - wo 09 jul 2003 om 13:00 
Wij zijn Anoushka(34 jaar), Menno(35 jaar) en Jesse(8 jaar) van Dijk en wij wonen in Koog aan de Zaan (Noord Holland). Wij hebben onze boerenfox Spike uit het asiel gehaald toen hij 10 weken was. Toen hij een week of 5 was hebben we hem daar gezien en we waren meteen smoorverliefd. Meer over Spike kunnen jullie lezen in de rubriek "ffe voorstellen". Naast Spike hebben we ook nog twee oude rooie katers van 12 jaar en een cavia. Gelukkig kunnen ze allemaal prima met elkaar opschieten.
[Dit bericht is gewijzigd door Spike op Wednesday 09 July at 15:11]

Menno, Anoushka en Jesse
Spike (Puppy) - wo 09 jul 2003 om 13:08 
Ik ben er inmiddels achter hoe je een foto voor je bericht kunt plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Spike op Wednesday 09 July at 15:16]

Menno, Anoushka en Jesse
Mir (Puppy) - wo 09 jul 2003 om 14:02 
Ik ben Mirjam en samen met Gert-Jan zijn wij de trotse baasjes van Jesse (zie ff voorstellen)Naast Jesse (die overigens bijna 7 maanden is) hebben we nog 2 katers, De rode kater Tommie en een zwart-witte deugniet die Binkie heet. En oja, nog een konijn genaamd Flappie! Jesse hebben we al vanaf 7 weken en zijn stapelgek met hem!!
manueel35 (Grote kefkop) - wo 09 jul 2003 om 16:56 
Hallo mensen,

Nu ik zo na zit te denken, heb ik mezelf eigenlijk ook niet echt voorgesteld ! Ik ben dus Manuela ( 37 jaar ) en ik ben getrouwd met Bernard ( 44 ) en we hebben een zoontje van 9 jaar, Dylan. En we wonen in Rotterdam. We hebben Vlekkie in Januari 2001 gekocht in Lekkerkerk bij een mevrouw met een boerderij die afgedankte honden opving. Vlekkie was toen drie maanden oud en hij was de laatste van het nestje. Niemand wilde hem hebben eigenlijk omdat hij te groot was !?! Nou wij zijn echt zeer gelukkig met hem en hebben dan ook nog geen seconde spijt gehad. Die mensen die hem toen niet wilde hebben missen dan ook een unieke vriendschap.En oh ja, we hebben ook nog een kat , deze heet Droppie en hij is 7 jaar.
Zo, nu heb ik mezelf dan ook eindelijk netjes voorgesteld.

Groetjes voor iedereen
[Dit bericht is gewijzigd door manueel35 op Wednesday 09 July at 17:02]

M@nuela Love's Vlekkerbekkie en T@R@
Marianne (Opper Keffer) - wo 09 jul 2003 om 17:41 
welkom allemaal, gezellig hoor zoveel nieuwe mensen!!!!!!
ricky (Opper Keffer) - wo 09 jul 2003 om 18:18 
yep volledig mee eens!!

Vleermuishond SANNE groet aarde....en oh wee wie wat over mijn oortjes zegt!!!
Cas (Puppy) - wo 09 jul 2003 om 22:44 
Laat ik mezelf ook eens voorstellen: Ik ben Cas (33 jaar) en ben de gelukkige mede-eigenaar van de twee boerenfoxen Whoopi & Bambi. Daarnaast hebben we ook nog een lieve zwarte Labrador (Idéfix, 9 jaar). Alle drie de honden hebben we van pup af aan. Na een aantal verhuizingen zijn we in Tilburg terrecht gekomen waar we het goed naar ons zin hebben (hondenrijke straat!). Nog liever zitten we in Italië waar we zo veel mogelijk heen gaan, mét hond. Een leven zonder deze trouwe viervoeters, ik zou er niet aan moeten denken!
[Dit bericht is gewijzigd door Cas op Wednesday 09 July at 22:46]

papa van idéfix
Rob (Puppy) - ma 14 jul 2003 om 19:01 
Hoi peeps
Ik Ben Rob woonachtig samen met Harrie in Eindhoven Noord .Ik ben 33 en alleenstaande en Harrie is een boerenfox van bijna 10 jaar jong

Waar ik ga gaat harrie en omgekeerd .

Harrie vind het prachtig om mee te gaan op de treeplank van de scooter . scooter starten heeft hetzelfde effect als het toverwoord "gaaaatt ieeeee meeeeeeeeeee ? "

Als ik weer eens lui op de bank lig te slapen komt harrie me natuurlijk effe als lekker zacht hondenmandje gebruiken en snurkt dan boven op mn buik een heeerlijk portie mee

groeten

Rob en Harrie

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 

Reageer!