Stel jezelf even voor 
Er zijn 737 reacties in dit topic en dit topic is 76288 keer bekeken.

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 

manja (Opper Keffer) - za 27 feb 2010 om 11:30 
Heb geduld met hem. Wat hij ook kan proberen is op zijn hurken te gaan zitten schuin bij de hond. Vaak durft een bange hond wel van opzij of van achteren dichterbij te komen. Ook een koekje op de grond gooien en later uit de hand te geven werkt erg goed. Laat al het initiatief vanuit de hond komen al is dat nog zo moeilijk.

grt Manja
Janny (Puppy) - za 27 feb 2010 om 13:19 
Bedankt voor de tips, we gaan er mee aan de slag.
groetjes, Janny
Lady_gaga (Puppy) - zo 28 feb 2010 om 17:14 
Hee,, Ik ben Presilla ik ben 20 jaar en woon net op me zelf met me vriend Rob 21 Jaar.
Wij hebben net een Puppy en ja we hebben voor een boerenfox gekozen .
Omdat mij oma vroeger op een boederij woonde en die hadden altijd boerenfox en dat vond ik altijd zo'n leuke hondjes.
Ik ben altijd wel honden gewend geweest, maar mij ouders wilde nooit een boerenfox.
Nu hebben we Lady van 12 weken. ze is super lief heel speels en heel slim. ze doet al goed luisteren want ze loopt af en toe al los zonder bandje buiten en als we ze dan roepen komt ze ik snap niet dat mensen daar problemen mee hebben dat boerenfoxen niet luisteren ik heb er echt nooit geen problemen mee gehad. maar misschien komt dat ook wel omdat ik redelijk streng ben want ze luisterd ook beter naar mij dan naar me vriend en die vind het altijd zielig als ik ze straf als ze iets uit gespookt heeft maar ik vind dat dat moet gebeuren een hond moet niet met mijn gaan lopen ik ben de baas en niet de hond.
maar ze is gelukkig supper lief.

Liefs Presilla

Prommers
manja (Opper Keffer) - zo 28 feb 2010 om 17:33 
Hallo Presilla, welkom op het forum.

Als jouw pupje straks de pubertijd in gaat hoor ik het nog wel of ze zo goed luistert.

Veel plezier van je pupje.

grt Manja
knuffel (Puppy) - wo 03 mrt 2010 om 09:10 
Hallo, ik ben Paulina
Ik noem mij knuffel omdat ik een knuffelaartster ben
Ik woon in Biddinghuizen, dat is een bosrijke omgeving, dus Foxy kan goed haar energie kwijt ( en ik natuurlijk ook )
manja (Opper Keffer) - wo 03 mrt 2010 om 11:00 
Hallo Pauline,

Welkom op het forum.

grt Manja
bincky (Mega blafbeest) - ma 08 mrt 2010 om 18:43 
welkom hier!

Greetz Saskia en een poot van Bincky
Pita (Puppy) - do 06 mei 2010 om 16:05    
Hallo ik heet Lisette en ik woon in het oosten van het land.

ik heb (al) twee berichtjes geplaatst als Gast Lis en Lisette10 en bedacht me, ik kan me net zo goed even voorstellen omdat ik hoogstwaarschijnlijk hier wel vaker zal rond hangen. Heerlijk om alles te lezen en foto's van jullie schatjes te bekijken.

Ik heb een "kleine meid" gereserveerd bij Joyce - Silly. Ze wordt een kadootje voor mijn man, hij praat (en droomt) al jaren over (weer) een boerenfoxje. Hij is er namelijk mee groot geworden en praat steeds lovend over deze hondjes. Aangezien onze verbouwing klaar is en wij weer in wat rustiger vaarwater terecht zijn gekomen, leek mij dit een prima tijd voor een lieve pup.
We moeten nog even geduld hebben want onze kleine is op Koninginnedag geboren. Maar op mijn profiel foto kun je haar al zien (linker hondje).
Nu wel hopen dat ze in het echt ook zo lief is, want ik moet haar nog opzoeken...Ken haar nu alleen maar van een fotootje.
[Dit bericht is gewijzigd door Pita op donderdag 06 mei om 16:09]
Pita (Puppy) - do 06 mei 2010 om 16:08    
Oh wat stom, nu vergeet ik "mijn naam" Pita te verklaren: Ons toekomstige familielid wil ik graag Pita gaan noemen. Ik vind het een pittige naam die je ook goed kunt roepen. Wat vinden jullie daarvan? (Pita spreek je uit als PIETA )
manja (Opper Keffer) - do 06 mei 2010 om 16:20    
Hallo Lisette, Nu dan een 'officiele' welkom op het forum.

grt Manja
Pita (Puppy) - vr 07 mei 2010 om 12:41    
Thanx !
Doerak (Mega blafbeest) - zo 09 mei 2010 om 19:50    
Welkom, en veel plezier met je a.s. "boerenfoxenkind", hartelijke groetjes en hondenpootjes van Doerak en klein baasje Anne.

Beter één kluif in m'n bak, dan tien bij de slager!!!!
ien (Jonge hond) - zo 09 mei 2010 om 20:08    
Ook van mij een welkom Lisette!

Ien
Pita (Puppy) - ma 10 mei 2010 om 10:42    
Bedankt!

Ik zal nog wel met veel vragen komen hoor!
Al lees ik hier op het forum al ontzettend veel handige dingen/weetjes.

MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - ma 10 mei 2010 om 13:02    
Welkom hoor! Er is op dit forum inderdaad heel veel info te vinden. Heel prettig.
Ik kan geen foto's op je profiel vinden, staat er een link niet bij of zo?
Wel leuk, zo 'in verwachting zijn' van je puppy. Is het in de buurt, zodat je er vaak heen kunt?

Marianne
Pita (Puppy) - di 11 mei 2010 om 11:22    
[Dit bericht is gewijzigd door Pita op dinsdag 11 mei om 11:24]
Pita (Puppy) - di 11 mei 2010 om 11:26    
Hierboven een fotootje van Pita.
Helaas woont ze ca. 100 km afstand en kan ik er dus niet vaak heen. Maar ik krijg wel elke dag een foto van haar eigenaresse. Lief he?!
Zal hier ook een dagboek aanmaken. Lijkt me leuk!
Groetjes
manja (Opper Keffer) - di 11 mei 2010 om 11:48    
Aaaaah, wat een humpie.

Ooit komt er hier ook een puppeke. Helaas kan dit nog wel jaren duren voordat die hier kan komen.

Ik heb mijn handen al vol met het trio wat nu dagelijks mijn aandacht nodig heeft.

Een 4de is echt teveel van het goede, maar dit soort foto's zijn echt uit den boze voor mijn geduld.

grt Manja
damian (Puppy) - za 05 jun 2010 om 21:15    

Ze zijn dan nog wel klein maar dat komt allemaal goed, ik zal veel fotos maken om te laten zien hoe trots ik op ze zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door damian op zaterdag 05 juni om 21:16]
Marianne (Opper Keffer) - za 05 jun 2010 om 21:26    
Welkom op het forum Damian, leuke pups!! Vertel je ook iets over jezelf?
Stippeltje (Puppy) - ma 07 jun 2010 om 17:13    
Hallo ik ben Stippel met als baasje: Mirthe
Ik hoor bij Tommie die jullie ook wel hebben gezien.

Wat een schatjes Damian zo lief hoor

het baasje is 11 jaar en ik 4 jaartjes

Groetjes Stippel en het baasje Mirthe

Mirthe
Doerak (Mega blafbeest) - ma 07 jun 2010 om 22:37    
Hartelijk welkom! Groetjes van Anne en Doerak

Beter één kluif in m'n bak, dan tien bij de slager!!!!
damian (Puppy) - di 08 jun 2010 om 17:14    
Ik reageer maar even als Damian (5), die vindt spelen met de hondjes leuker dan type ;-)

De foxjes doen het heel goed, ik en me vriendin wonen op een boerderij dus.
Ze zou er eigenlijk eentje gaan kiezen maar vondt ze alltwee zooo lief, dat het er 2 zijn geworden.

De eerste nacht alleen klein beetje piepen bij ons op de kamer en ravotten tot midden in de nacht.
De 1e dag gaat het al prima, ze spelen en rennen rond en zijn super aardig.
Damian is er helemaal gek mee net zoals wij;-)

Wat wel is .... na een uurtje ravotten zijn de accu's al op ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door damian op dinsdag 08 juni om 17:15]
nieuwegein1971 (Puppy) - do 10 jun 2010 om 10:28    
hallo,

Even voorstellen wij hebben een boerefox geboren op 17 maart 2010 bij de familie van Dijk in Langbroek. Ik lees nu pas alle verhalen over deze familie maar goed. Pluto was heel erg bang toen wij hem kregen. Liep weg en was helemaal stijf als je hem oppakte. Wij hadden ook nog een ander hondje rakker een jack russel geboren op 27 februari 2010 die twee zijn nu onafscheidelijk. Pluto is helemaal bij gekomen. Luisterd nu heel erg goed en is heel erg blij als je thuis komt. Gaat eigenlijk heel goed. Hij is ook bij de dierenarts geweest en alles is goed. Ik lees een hoop verhalen over de familie van Dijk. Er lopen 4 boerenfox rond op de boerderij en die lopen de hele tijd achter de boer aan. Hij heeft inderdaad een grote schuur met allemaal hokjes. De boerenfox zaten apart en dan heel veel labradors. Wij kregen netjes een puppy pakket en hebben bij hun thuis binnen gezeten om de zaken af te handelen. merkten wel dat pluto geen mensen gewend was. Maar ik maakte mij thuis de eerste dagen wel zorgen maar het gaat nu gewoon perfect. Ben benieuwd of er nog meer mensen een hondje hebben uit dat nest.

Groetjes Henri
moontje67 - (gast) - wo 16 jun 2010 om 15:32    
Hallo, ik ben Simone. 43 jaar en heb afgelopen zondag 2 puppies opgehaald waarvan er eentje zondag naar mijn schoonvader gaat als vaderdag cadeau.
Onze pup heet Luna en is ruim 8 weken oud.
Het is een scheetje maar ook lekker speels en ondeugend.

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 

Reageer!