BABBELBOX XIII 
Er zijn 1183 reacties in dit topic en dit topic is 108169 keer bekeken.

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 

MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - wo 23 dec 2009 om 09:25 
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik vond 'm erg boerenfox, maar af en toe dacht ik: nee, toch net niet.
Als ik 'm ooit nog eens ga bekijken, maak ik wel een screenshot waar hij goed op staat.

Het is een leuke film trouwens, beetje voorspelbaar en wat sentimenteel maar gewoon ontspannen kijken.

Marianne
Doerak (Mega blafbeest) - ma 28 dec 2009 om 17:47 
Oei, dat lijkt me wel een hele leuke film. Daar gaan mijn rapportcentjes denk ik wel naar toe. Dank je wel voor de tip!!!!! groetjes Anne en Doerak

Beter één kluif in m'n bak, dan tien bij de slager!!!!
Tineke (Mega blafbeest) - do 28 jan 2010 om 11:13 
Ik zal nog eens wat babbelen.
Het komt er de laatste tijd niet echt van om actief alle topics bij te houden.

Inmiddels ben ik gestopt met behendigheid, om strakjes na de bevalling weer te starten natuurlijk. Ik vind het helemaal niet leuk om niet te kunnen trainen met Lucje. En Lucje zelf verveelt zich helemaal suf. Lange wandelingen gaan namelijk ook niet meer. Ik probeer haar bezig te houden met balspelletjes en veel lopen naast de fiets. Maar het is niet genoeg.
Wat wel positief is aan deze rust; Lucje is een halve kilo aangekomen en weegt nu eindelijk 7 kilo. Daar streef ik al haar hele leven naar, maar hoger dan 6,5 kwam ze nooit. Met 6,5 (soms 6 kilo) was ze toch wel aan de magere kant.
Grote kans natuurlijk dat die halve kilo er straks als we weer gaan trainen, weer vanaf gaat. Dat zien we dan wel weer.
Tineke (Mega blafbeest) - di 09 mrt 2010 om 08:37 
Ja hoor, Lucje heeft een mini-kameraadje erbij. Onze mooie dochter is anderhalve week geleden geboren. Wij genieten intens van haar, alles gaat dan ook prima.
Lucje vindt haar ook erg interessant en komt regelmatig even aan een mini-oortje of mini-voetje snuffelen. Lucje lijkt te begrijpen dat onze dochter 'mijn puppy' is. Erg mooi om te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Tineke op dinsdag 09 maart om 08:39]
wilkra (Puppy) - di 09 mrt 2010 om 10:37 
Van harte gefeliciteerd met jouw dochter en het kameraadje voor Lucje !!!!
Groet van Wil
manja (Opper Keffer) - di 09 mrt 2010 om 11:16 
Gefeliciteerd met de kleine meid.

grt Manja
Marianne (Opper Keffer) - di 09 mrt 2010 om 11:51 
Gefeliciteerd met je puppy hahahahaha.
[Dit bericht is gewijzigd door Marianne op dinsdag 09 maart om 11:52]
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - di 09 mrt 2010 om 13:20 
Gefeliciteerd hoor! Fijn dat het allemaal goed en gezond is.

Marianne
bincky (Mega blafbeest) - di 09 mrt 2010 om 13:46 
gefeliciteerd! geniet ervan!

Greetz Saskia en een poot van Bincky
meneer P - (gast) - di 09 mrt 2010 om 20:07 
Vallen jullie ook zo op husky's?
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - wo 10 mrt 2010 om 00:26 
 Quote by meneer P:
Vallen jullie ook zo op husky's?

Neuh...
Zit je wel op het goede forum?

Marianne
ien (Jonge hond) - wo 10 mrt 2010 om 11:59 
Ik vind het wel leuke honden, maar niet om in huis te houden.
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - vr 28 mei 2010 om 19:38    
Volgens mij had iemand op dit forum vandaag zin in een voorjaarsschoonmaak

Marianne
Marianne (Opper Keffer) - vr 28 mei 2010 om 19:42    
ien (Jonge hond) - vr 28 mei 2010 om 20:40    
Probleem is Mar, dat de schoonmaak nog niet ver genoeg gevorderd is. Het topic m.b.t. Bode staat er nog steeds. Hoewel ik dringend heb verzocht dit dan maar geheel te verwijderen.
ien (Jonge hond) - vr 28 mei 2010 om 21:23    
Overigens...denkt Bode er zó over...

Meneer_Foppe (Puppy) - za 29 mei 2010 om 00:04    
sorry, ik vind het zomaar sluiten van de dagboeken eerlijk gezegd wel heel rigoureus. ben er ook meteen klaar mee...
dag!
Pita (Puppy) - za 29 mei 2010 om 20:37    
Ik vind het ook erg jammer dat de dagboeken gesloten zijn. Ik las hier verschillende dagboeken en daar stond dus precies in wat er allemaal op je afkomt na het "aanschaffen" van een pup. Ik vond het geweldig om al die verhalen te lezen, en ze stonden vaak vol met goede tips en ideeen. Problemen die een baasje tegen kwam werden meteen besproken.
Zoiets wilde ik ook met onze Pita gaan doen. Alles beschrijven en problemen meteen melden zodat iedereen mee kon genieten en denken.
Jammer. Ik weet ook niet of nu nog wel zo vaak hier te vinden ben...
Succes in ieder geval en een pootje van kleine Pita:
Marianne (Opper Keffer) - za 29 mei 2010 om 21:06    
Heb speciaal voor alle kleine pups een puppietopic geopend, dan staat alles bij elkaar. Dus als je nog vragen hebt, dan weet je het te vinden. Wellicht dat anderen ook vragen stellen waar jij dan weer wat aan hebt inderdaad net als voorheen in de dagboeken. Zoals al uitgelegd in 'sluting topic' is het de informatie dan ook beter door een toekomstige bezoeker terug te vinden.
ien (Jonge hond) - zo 30 mei 2010 om 10:02    
Begrijp je nou echt niet Marianne, dat mensen een eigen inbreng willen hebben en dat zij niet zitten te wachten op topics die jij voor hén opent?

Overigens... blijkt het heel moeilijk te zijn om op de knop verwijderen te drukken

Handel het eens af. Ik ben er nu wel klaar mee.
Marianne (Opper Keffer) - zo 30 mei 2010 om 10:38    
Ha Ien, daar ben je weer.. voor iemand die hier niet meer wil zijn, ben je opvallend veel aanwezig. Ik probeer beleefd te blijven, maar de toon van je laatste berichten staat me helemaal niet aan. In het vervolg zullen dit soort berichten dan ook zonder pardon verwijderd worden. En ik val in herhaling, maar zoals ik al zei is een heel topic verwijderen hier niet zo eenvoudig als het lijkt.
ien (Jonge hond) - zo 30 mei 2010 om 10:56    
Het lijkt niet alleen eenvoudig. Het IS eenvoudig.Ik bespeur bij jou een frisse tegenzin om het topic van Bode te vewijderen.
Ik blijf aanwezig op dit forum totdat jij mijn niet = gewenste topic = verwijdert.
Daarna log ik out en heb je geen last meer van me.

Ik kan je natuurlijk niet dwingen, maar het lijkt me wel zo netjes om aan mijn verzoek te voldoen.
Tenslotte ben jij degene die de diverse topics hebt afgewezen.

Overigens . geen reklame dit hle gedoe voor het Boerenfoxforum .

En wanneer je écht niet de ervaring hebt om het hele topic van Bode te verwijderen.,kun je altijd nog alle berichten op één na verwijderen.

Dat kun je, dat heb je al bewezen.
[Dit bericht is gewijzigd door ien op zondag 30 mei om 10:57]
Stippel - (gast) - zo 30 mei 2010 om 14:13    
vinden jullie het niet jammer dat je geen dagboekje meer mag schrijven????ik wel trouwens
maar dat maakt nu niet meer uit|

nou ik was bezig met een verhaaltje te schrijven over Stippel

ik geef nu alleen informatie hoor:

Stippel woont bij Tommie die jullie vervolgens wel kennen en.Stippel heeft super veel vriendinnetjes.

het is best wel moeilijk om narmaal te verzinnenomdat ik een fantaseer kind ben en dan is het moeilijk om normaal te verzinnen.

maar op 6 mei was mijn vader jarig en toen het ik mijn moeders camera een fotoshoet gedaan.dat was eigenlijk best wel lollig.

het is nu kei hard aan het regenen bij ons thuis en dat is weer niet lollig.

maar een vraagje Marianne:moen de gesloten topics weer open.
anders is het zo saaiop www.boerenfox.nl snap je.
er willen best wel veel mesen op deze site

pita vindt het ook al jammer maar ik vind de foto wel super de luxe leuk hoor Pita.

nou ik vind dat ik nu wel genoeg verteld heb

groetjes Mirthe(als je schrijf fouten ziet zeg het me dan.)
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - zo 30 mei 2010 om 14:45    
hoi Mirthe, als je je aanmeld op dit forum kan je daarna je hond aanmelden bij mijn.boerenfox.nl. Daar heb je je eigen pagina tot je beschikking voor je hond, waar je alles kwijt kan.

veel plezier!
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - ma 31 mei 2010 om 09:05    
Ik kreeg deze foto getipt. Het is wel geen boerenfox, maar wel een schitterend plaatje.

Marianne

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 

Reageer!