BABBELBOX XIII 
Er zijn 1183 reacties in dit topic en dit topic is 108174 keer bekeken.

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 

MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - di 06 jun 2006 om 19:58 
Een vriend van ons heeft pas een spiltrap gekocht op marktplaats. Niet te geloven toch? Iemand die zo'n ding over (?) heeft en 'm te koop aanbiedt en iemand anders die er een zoekt.
Ik vind het een prachtig medium, marktplaats. (Maar als ik zeker van mijn zaak wil zijn ga ik naar ebay)

Marianne
jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - di 06 jun 2006 om 21:12 
Ik verkoop en koop ook geregeld wel iets op MP hoor, pff wat heb ik al verkocht?? een heleboel eigenlijk, kinderkleding en een hoogslaper 2 persoons een dressior een duokinderwagen en zo n nog een aantal dingen, gekocht op mp 2 half hoogslapers, ons droopy komt van mp. een quinny kinderwagen een buggy (heel grappig want uit die koop is een leuk contact blijven hangen) vind het ook wel een uitvinding hoor Op ebay heb ik ook wel wat gekocht, daar komen nike schoentjes van daan voor d ejongste warennog nieuw in doos en helemaal gaaf. een poppenset (maxicosi, kinderwagen en kampingbedje, mijn dochter helemaal blij) en nog wel een aantal dingen, momenteel heb ik de babykame rop mp staan alleen daar is al zo n groot aanbod voor dat die niet makkelijk verkoopt. maar we blijven volhouden
jammer is gewoon dat er dus mensen zijn die de boel besosemieteren en die op deze manier het internet handelen verziekt!!

groetjes miranda
bincky (Mega blafbeest) - di 06 jun 2006 om 22:28 
pfoe ik koop niet echt veel via MP maar mn vriend wel zo heeft ie er 2 scooters gekocht(ja dat gaat hier mal hoor we hebben nu drie staan en nog 1 uit elkaar en er komen maar 2 in aan merking voor een kenteken) en hij heeft er een playstation vandaan en hij had er bijna een auto van gekocht maar zag een betere bij zn vaste garage...ik zelf heb er ehm.....eigenlijk nx vanaf..hmm vreemdverkopen doe ik niet echt alleen op het moment 1 van de scooters dus maar die staat er nog niet op...

Onze logee is trouwens al geariveerd het zou pas donderdag maar om te kijken hoe het gaat zeiden we dat het toch maar wat eerder moest, en tot nu toe gaat het redelijk Bincky is nog steeds duidelijk de baas en met 1 lipje maakt ie duidelijk dattie ergens geen zin in heeft..Maar de herder is een ander verhaal, zij wil nmlijk wel spelen met de logee als Bincky niet wil alleen de logee niet met haar (ze is door haar verleden wat bangig van grote honden)...opzich niet erg maar onze herder heeft ook het gevoel dat ze de persoonlijke bodyguard van Bincky is dus als die even een btje uithaalt zit ze er metteen bovenop...tot nu toe haal ik ze steeds uitelkaar (met gemak overigens) maar ze zijn ookal met zn 3en alleen geweest en toen was er nx aan de hand (ach ja ze leven alle drie nog en geen sporen van geweld) maar als ze nou weer zo tekker gaan moet ik ze dan weer uitelkaar halen of gewoon maar even laten gaan... Ik weet het niet iemand ideeen???

Greetz Saskia en een poot van Bincky
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - di 06 jun 2006 om 22:39 
Het is weer luchtballonnentijd! Rufus blafte zondagavond woedend naar twee van die dingen tot ze weg waren. Toen kon hij tevreden zijn: hij had ze toch maar mooi weggejaagd.
Later toen ik een tros ballonnen ophing voor een verjaardag maandag, ging hij weer tekeer. Hij zag de weerspiegeling in het raam en dacht dat er weer een luchtballon hing. Ik heb het rolluik maar dicht gedaan, anders hield hij niet op.
En vanavond na het lopen stond hij ineens aandachtig omhoog te kijken of er nu alwéér zo'n ding was. Na een minuutje ging hij na een verachtelijk wraf naar binnen. Deze kon er nog mee door: het was de maan...

Marianne
jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - do 22 jun 2006 om 12:21 
ik zat net te snuffelen in "mijn boerenfox"en ik zag dat ze ishtar ook hebben toegevoegd vind ik wel erg leuk
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - do 22 jun 2006 om 12:30 
 Quote by MarVeldhuijzen:
Het is weer luchtballonnentijd! Rufus blafte zondagavond woedend naar twee van die dingen tot ze weg waren. Toen kon hij tevreden zijn: hij had ze toch maar mooi weggejaagd.
Later toen ik een tros ballonnen ophing voor een verjaardag maandag, ging hij weer tekeer. Hij zag de weerspiegeling in het raam en dacht dat er weer een luchtballon hing. Ik heb het rolluik maar dicht gedaan, anders hield hij niet op.
En vanavond na het lopen stond hij ineens aandachtig omhoog te kijken of er nu alwéér zo'n ding was. Na een minuutje ging hij na een verachtelijk wraf naar binnen. Deze kon er nog mee door: het was de maan...

Ik lees je verhaal nu pas, whahahaha, super grappig!
Melanie (Mega blafbeest) - do 29 jun 2006 om 22:54 
Het is een beetje stil rond mijn persoontje geweest, maar wil jullie even op de hoogte brengen dat Gronia ( waarmee ik mee geweest ben naar Polen om te dekken) maar liefst 13 puppies verwacht. Als ze morgen niet komen worden ze gehaald met een keizersnee. Dit vergt te veel van haar lichaam......

Hier zien jullie hoe dik ze is..

Ik hou jullie op de hoogte!!
[Dit bericht is gewijzigd door melanie op Thursday 29 June at 22:56]
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - vr 30 jun 2006 om 07:54 
Dertien!!
DAt wordt een puppyfeest. Denk je om de foto's?
Ze is inderdaad zwaar zeg. Hopelijk komen ze 'vanzelf'.

Marianne
jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - vr 30 jun 2006 om 10:23 
Jeetje 13!! wat een aantal zeg, dat wordt straks over een aantal weken een hele drukke boel, maar wel een leuke drukke boel
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - vr 30 jun 2006 om 11:16 
Wow, she's a big momma!
Marloes (Mega blafbeest) - vr 30 jun 2006 om 23:04 
jeetje zeg wat een dikkerd... Hoop dat het met de bevalling allemaal goed gaat..
succes ermee.. en natuurlijk wacht ik ook op de foto's..

nooit gedacht dat ik het zo ver nog zou gaan schoppen, die bal!!
jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 08:28 
En?? zijn ze er al???
Melanie (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 11:42 
Gisteren is ze begonnen en vandaag is de laatste geboren! Helaas hebben drie puppy's het niet gered. Er zijn nu 10 zeer levendige puppy's die het erg goed doen.

6 meiden en 4 jongens..!
MarVeldhuijzen (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 11:45 
Zo, je hebt een nachtje opgezeten?
Jammer van die drie, maar bij zoveel pups is het haast onvermijdelijk denk ik? Of kan dat ook wel goed gaan? Maar tien gezonde pups is ook een felicitatie waard
Heb je er al nieuwe baasjes voor?

Marianne
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - za 01 jul 2006 om 13:17 
Gefeliciteerd!
bincky (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 15:36 
gefeliciteerd heej!!! Word dus een drukke boel...

Melanie (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 15:40 
Het is het teefje van mijn ouders, en die hebben idd de nacht doorgehaald.
Uiteindelijk zijn er 15 geboren, helaas hebben 5 het niet gered. Het heeft te lang geduurd, volgende week ga ik naar mijn ouders....

Als ik foto's heb zien jullie die natuurlijk ook!
Maar geloof dat mijn ouders even bij willen komen, een beetje slapen om de beurten enz.
bincky (Mega blafbeest) - za 01 jul 2006 om 15:45 
Dat kan ik me voorstellen ja!! Is volgens mij echt heel erg vermoeiend...jammer van die 5 pups maar anders waren het er natuurlijk wel heel veel geweest...

Melanie (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 00:54 
En hier wat foto's van de trotse moeder en haar kroost

(het gele komt door foute belichting, Äs avonds en het doek erboven is geel)

Een mandje vol!!

Tevreden ...

jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 08:05 
Ooooooooooooooooooooooooow wat lief!!! en die rooie neusjes, heerlijk een lekkere drukke boel daar. Jammer van die 5 maarja miss hard gezegd maar soms wel beter, 15 puppies is ook wle erg veel en berg ook erg veel van zowel moeder als je ouders. 10 is ook nog een mooi groot aantal. Feliciteer je ouders maar met dit prachte stel
Tineke (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 09:14 
zoooheee zeg, wat een mand vol puppies is dat. Wat een succesvolle kruising. Mooi dat je niet voor niets naar Polen bent gekacheld.
Zo op het eerste oog zien ze er allemaal gezond en sterk uit. Ik hoop dat dit ook zo is en dat ze allemaal uitgroeien tot leuke tatra pups die goede reclame maken voor hun ras.
Heet veel succes ermee!
Melanie (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 09:54 
Dank jullie wel!!
Dat roze wordt vanzelf zwart, dan krijgen ze van doe boevenkoppen..
Marloes (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 10:31 
hé dat is geweldig zeg.. gefeliciteerd..

Vandaag is echt mijn geluksdag heb net op kaarten geboden van Guns 'n roses.. en wat denk je.. ik kan ze ophalen voor 15 euries per stuk..
normaal betaal je 54 euries..
Dus wij gaan zo naar het
Goffertpark in Nijmegen..

nooit gedacht dat ik het zo ver nog zou gaan schoppen, die bal!!
jesse, droopy en zoe (Mega blafbeest) - zo 02 jul 2006 om 12:06 
Zo ey das nog eens mazzel hebben, veel plezier daar met die snikwarmte
Micia (Alpha-Female - Opper Keffer) - zo 02 jul 2006 om 13:31 
grappig, da's "vlak" bij ons in de buurt!
Veel plezier!

Wij gaan vandaag lekker bij een meertje vertoeven, zwemmen, boekje lezen,..kortom..chillen!
Hondjes gaan uiteraard mee
[Dit bericht is gewijzigd door Micia op Sunday 02 July at 13:32]

Pagina: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 

Reageer!